ЗВЕРНЕННЯ
Я, Болгарчук Р. Ю., як громадянин України, який мешкав та мешкаю у Дніпрі, звертаюсь
вже у ТРЄТЕ, до ЗМІ, державних, політичних
установ, та ін. з приводу незаконних дій президента
України Володимира Зеленського, які, на мою думку, становлять загрозу для нашої
держави та демократичних цінностей українського народу.
Хоча, нажаль, долучити хоч когось до відстоювання прав
українців важко. Здається що люди працюють не за ради миру, та подовження свого
життя, а лише заради грошей, які постійно знецінюють. Попередні мої звернення
не дали належного результату.
Щоб не переказувати попередні звернення дам на них, та
на відповіді посилання у Додатках до цього звернення.
Зразу вибачаюсь за, можливо трохи занадто емоційний тон, але як ще можна на таке реагувати…
Стосовно відповіді на моє
друге звернення.
Друге моє звернення щодо можливих протиправних дій
керівництва держави, а також з інших питань від
24.03.2024 було опрацьоване, як я розумію, 23.04.2024 і СБУ (Департаментом
захисту національної державності – далі Департаментом СБУ). Була остання надія
на них.
У наданій мені відповіді 23.04.2024 з Департаменту СБУ
мене повідомили, що: «у зверненні відсутні відомості про обставини, що
можуть свідчити про вчинення кримінальних правопорушень, досудове
розслідування яких відповідно до ч. 2 ст. 216 КПК України здійснюють
слідчі органів безпеки.»
Я так і не зрозумів, може щось
змінилося, наприклад державна зрада вже не відноситься до кримінальних правопорушень?
Зазначених у ч. 2 ст. 216 КПК України. Може вже це і не злочин, як що подивитися що коється у
нас в країні?
Ця
інформація застаріла? - Цитую: «п. 2. Слідчі органи безпеки здійснюють досудове
розслідування кримінальних правопорушень, передбачених статтями 109, 110, 110 - 2, 111, 111 - 1, 111 - 2, 112, 113, … 446, 447 Кримінального кодексу України.»
джерело Стаття
216. Підслідність - Кримінальний процесуальний кодекс України | Protocol .
Як бачимо там є і 111 стаття.
Зрив
операції Вагнергейт і низка фактів на думку Департаменту СБУ не може свідчити
про кримінальне правопорушення?
Чи
може, все ж таки, потрібно було провести повне та об'єктивне розслідування щодо
можливих порушень, які були викладені у моїх попередніх зверненнях. Вжити
заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, які порушили закон?
Або,
як що мої припущення хибні, то спростувати їх. Я не отримав, згідно закону,
відповідь на мій запит, у якому би йшлося про спростування зазначених у моїх
попередніх зверненнях підозр.
Департамент СБУ не угледів у двох
зверненнях ні одного пункту правопорушень? Зокрема ст. 111 Конституції, стосовно
Вагнергейту. Тому і написали що «відомості відсутні». Про всі ці
звинувачення, які відомі майже кожному не аполітичному українцю не чули? Чи
вони вже в Монако та на Мальдівах…
Як громадянин я маю право отримати результати
розслідування, і бажано щоб вони були оприлюднені для громадськості. Чому мені
їх не надали? У відкритих джерелах я теж не знайшов відповідей.
Сумніваюся
що СБУ, або інші проводили об’єктивну
перевірку та розслідування, оскільки винні не покарані, результати
розслідувань невідомі, а головне ситуація погіршується, у тому числі, саме по
причині безкарності та бездіяльності правоохоронних органів.
Ще
раз нагадаю факти, наведені у моїх зверненнях, вони базуються на загальновідомих матеріалах,
включаючи журналістські розслідування та публічні заяви, на які я давав
посилання у попередніх зверненнях. Посилання доступні для перевірки не тільки правоохоронними
органами, а всім.
Ось лише 3 причини відсторонення Зеленського:
Офшори та незадекларовані активи.
Як
що не помиляюсь, ось факти з "Pandora Papers":
У
2021 році розслідування "Pandora Papers" виявило, що Зеленський та
його партнери були бенефіціарами мережі офшорних компаній, зокрема:
Maltex
Multicapital Corp, зареєстрована на Британських Віргінських островах, Film
Heritage, зареєстрована на Белізі, Aldorante Limited, зареєстрована на Кіпрі.
Це
порушення закону України " Про запобігання
корупції | від 14.10.2014 № 1700-VII":
Стаття
52. Додаткові
заходи здійснення фінансового контролю[B1] .
Відсутність
дій щодо незадекларованих активів президента, зокрема вілли в Італії, є порушенням[B2] Відповідальність
за недостовірну інформацію в деклараціях - УДО України . Відповідно до
статті 366-1 КК України. Департамент СБУ врахував, що факти, наведені у
зверненні, свідчать про можливе вчинення кримінального правопорушення, що
потребує розслідування?
Звісно, що наявність офшорних
компаній сама по собі не є незаконною. Порушення закону виникає, якщо:
Ø
Не було належного декларування
активів та доходів.
Ø
Використовувалися схеми для ухилення
від сплати податків.
Ø
Було приховування реального
бенефіціарного володіння.
Ухилення від мобілізації.
Ігнорування
військових повісток президентом ще до війни є серйозним порушенням його
обов'язків як громадянина, та ймовірну некомпетентність як гаранта
територіальної цілісності (ст. 102 Конституції України[B3] ). Це також може свідчити про можливу державну зраду, що підпадає під
ст. 111 КК України. Відсутність реакції на цей факт є свідченням бездіяльності.
Нагадаю: Володимир
Зеленський, отримав кілька повісток для мобілізації, але не з'явився до
військкомату.
Факти про ухилення
від мобілізації
1.
Отримання повісток:
·
18 квітня 2014 року — перша
повістка до військкомату, яку Зеленський проігнорував.
·
Наступні три повістки: 23 червня
2014 року, 15 серпня 2014 року та 10 травня 2015 року також були проігноровані.
2.
Коментар Зеленського
(підтверджує факт отримання повістки):
· У 2014 році він заявив: «Ну а що робити, я військовозобов'язаний. Якщо
треба — піду воювати». «Зеленський
отримав повістку в армію» — джерело «Високий Замок».
Коментар військового: Колишній командир 43-го
батальйону «Патріот» Сергій Мацейко підтвердив, що Зеленський не з’являвся за
жодною з повісток. Це свідчить про те, що він не виконав своїх обов'язків
відповідно до закону.
Згадки в медіа: Пресслужба Міністерства
оборони України також підтвердила факт надсилання повісток Зеленському, однак
не було жодних згадок про те, що він відвідував військкомат або проходив
медичний огляд.
Згідно із Законом
України " Про
мобілізаційну підготовку… | від 21.10.1993 № 3543-XII" (ст. 22[B4] ),
Таким чином, Зеленський, отримуючи повістки,
не мав підстав для відстрочки, оскільки не надавав жодних документів, що
підтверджують його непридатність до служби. Відсутність дій з його боку може
свідчити про порушення статей закону, що регулюють мобілізацію.
І ще раз зрив операції «Вагнерґейт». Пошукаю замість
«експертів» з СБУ.
Зрив
операції проти ПВК «Вагнер» є серйозним злочином, що підпадає під ст. 111 КК
України. Департамент СБУ врахував, що це питання вже викликало світовий суспільний
резонанс і потребує розслідування? Які ще потрібні відомості? Мені цим
займатися?
За
що тоді державні установи отримують кошти, доречи з кишені платників податків,
за бездіяльність, та за свавілля влади яка їх призначила?
Наприклад
з відкритих джерел стаття ще 22 липня 2021 року відомо що, Шевченківський
райсуд зобов'язав Державне бюро розслідувань почати досудове розслідування
за статтею 111 ККУ («державна зрада») стосовно президента Володимира
Зеленського та його оточення через зрив операції із затримання членів ПВК
«Вагнера. Одне з багатьох джерел: Справа
вагнерівців — суд зобов’язав ДБР відкрити справу щодо Зеленського —
новини України.
Слідчі
Bellingcat оприлюднили результати свого розслідування 17 листопада. Згідно з
ними, українські спецслужби планували затримання найманців, але операція була
зірвана через витік інформації. «На думку директора Інституту світової
політики Євгена Магди, журналістське розслідування матиме наслідки для
Зеленського як на зовнішньополітичній арені, так і всередині України.
…наслідки для влади будуть після завершення його президентської
каденції. А зараз він користується юридичним імунітетом”, – каже експерт.»
«Водночас керівник Центру військово-правових досліджень Олександр
Мусієнко звертає увагу на те, що всі представники влади включно з Зеленським
захищають главу Офісу президента. …
По-перше, якщо це зробив керівник Офісу президента, виходячи зі своїх
власних міркувань, то чи не йдеться тоді про перевищення повноважень? Якщо так,
то це є кримінальним діянням згідно з нашим законодавством.
По-друге, чи повідомляв Єрмак президента про те, що рекомендував
спецслужбам відтермінувати спецоперацію?
І по-третє, чи це Зеленський сказав керівнику свого Офісу, щоб той
повідомив керівників спецслужб про рішення президента щодо відтермінування
спецоперації? Якщо так, що це було неправильно, адже про такі суттєві рішення
президент має особисто розмовляти з міністром оборони або керівниками
спецслужб. Тут не має бути посередників.
Олександр Мусієнко»
«…ми маємо вже задокументовані ряд злочинів: допуск до секретної
інформації осіб, які не мали права про неї знати, починаючи від Єрмака. Ще
гірше – передача Єрмаку невід’ємного й виключного права президента виносити
рішення про такі операції.
Тарас Чорновіл». Кінець цитати.
У Конституції ЛИШЕ 105 стаття?
На
підставі наведених фактів, я вважаю, що Департамент не врахував серйозність
ситуації. Так розумію провів повноцінне розслідування. Як що не помиляюсь, відповідно
до ст. 7 Закону України "Про звернення громадян" потрібно було:
·
Провести детальне розслідування
щодо кожного з наведених фактів, оскільки вони підпадають під ознаки
кримінальних правопорушень.
·
Потрібно було ініціювати процедуру
імпічменту відповідно до ст. 3 Закону України "Про особливу процедуру
усунення Президента України з посади (імпічмент)" у зв'язку з невиконанням
президентом своїх обов'язків.
Згідно
зі статтею 214 Кримінального процесуального кодексу[B5] України (КПК), слідчий або прокурор зобов'язаний внести відомості до
Єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР) у разі отримання заяви про
вчинення кримінального правопорушення. Заяви, викладені в моїх попередніх
зверненнях, містять конкретні факти та посилання на відкриті джерела
інформації, які вимагають перевірки, а можливо і негайних дій. Як що не
помиляюсь, від внесення таких даних до ЄРДР без належного розслідування
порушує вимоги КПК та права громадянина на захист прав та свобод.
У відповіді мене лише проінформували, що цитую: «відповідно
до ст. 105 Конституції України Президент України користується правом
недоторканості на час виконання повноважень. Зокрема, згідно з офіційним
тлумаченням Конституційного Суду України (Рішення № 19-рп/2003 від 10.12.2003),
положення ч. 1 ст. 105 Конституції України передбачає, що Президент України на
час виконання повноважень не несе кримінальної відповідальності. Право
недоторканності Президента України має обмеження в часі і діє лише на час
виконання ним повноважень.»
Тобто Президенту дозволене будь-яке свавілля? І всі
інші статті, у т. ч. Конституції (зокрема 111, 102) та закони, окрім 105 ст. Конституції, на яку
посилається шановний Департамент СБУ, не входять у протиріччя, та окрім 105, не
мають юридичної сили? Окрім 105 ст. «Конституція на паузі»? Може я не знаю, та
Зеленського вже коронували? Раз від недоторканний і може вчиняти беззаконня.
Як
я писав у попередніх зверненнях Стаття 111, та ще не виконання 102 Конституції України
передбачає можливість притягнення Президента, у разі вчинення державної
зради або іншого тяжкого злочину, до відповідальності через
процедуру імпічменту. Чи наявність права недоторканості звільняє від проведення
розслідувань за низькою фактів?
Висновки відповіді на лист з СБУ від 23.04.2024.
У
перших двох зверненнях приведенні посилання на відкриті усім відомі, окрім
напевне Департаменту СБУ, джерела (у тому числі офіційні) та наведені там факти.
Вважаю,
що Департамент СБУ має взяти до уваги наведені факти та провести належні дії.
Ігнорування, нехтування 111 ст. Конституції та ін. обставин може призвести до
серйозних наслідків для держави та суспільства.
Хоча, нажаль, звертатися в СБУ
марно. Як що їх голову призначає та звільняє Зеленський. Про призначення Р.
Семенчен... | від 27.10.2022 № 741/2022 (rada.gov.ua) Що, на
мою думку, являється ще одним фактом узурпації влади. Яка нажаль не в руках
українського народу, а у руках диктаторів, які мало чим відрізняються від того
ж Путіна з яким ми воюємо. Нажаль це ще один привід звернення, як до народу
України безпосередньо, так і в незалежні міжнародні інстанції. Може тому мені і
дали такі відповіді з СБУ. Дякувати хоч не прибрали, чи не посадили за правду.
Як це прийнято у подібних країнах. Але як що не добиватися справедливості, тим
паче з нашими сусідами, та такою владою, буде ще більше лиха…
У підсумку.
Враховуючи
викладені факти, виникають великі сумніви щодо компетентності президента
Зеленського у питаннях оборони та управління Збройними Силами України.
Якщо
навіть не вдаватися у деталі та причини,
очевидні голі факти. А саме те, що
Президент Зеленський об'єктивно не
впорався з покладеними на нього обов'язками. Вони зокрема прописані у
Конституції України: Розділ V ПРЕЗИДЕНТ УКРАЇНИ. Стаття 102. «Президент України
є главою держави і виступає від її імені.
Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної
цілісності України, додержання Конституції України,
прав і свобод людини і громадянина.»
По
факту - територіальна цілісність при каденції Зеленського ще більше була
порушена, як і права та свободи людей (чого тільки коштують сумно-відомі
випадки так званої «бусифікації»), та прийняття ряду законів, коли умовно
придатні та не придатні, я у тому числі, дивним образом «одужали» і стали
повністю придатними, завдяки новим законам стосовно ВЛК. Зокрема я вважаю такі
постанови антиконституційними і не законними. Але це вже тема інших звернень.
Приймаються
все більше законів про обмеження чоловіків виїздити за кордон, і навіть
намагаються порушити міжнародні права, зокрема право на вільне пересування,
тим, кому вже пощастило виїхати з України. Не маю часу наводити масу конкретних
прикладів, кожен при бажанні може переконатися сам, їх безліч у відкритих
джерелах.
Взагалі,
як бачимо, прецедентів більше ніж достатньо. Більш того, їх дедалі більше,
бо за них нема покарання. І я кажу не
тільки про Зеленського. Нашу обороноздатність знизили ще Янукович з Порошенко. Зеленський
лише продовжив, і звісно, після зниження обороноздатності почалось
повномасштабне вторгнення. Звісно ініціатор цього жахіття Путін, але можливо
йому би це не вдалося, як щоб, Зеленський, як і сподівалися більшість
українців, і я у тому числі, які за нього голосували, посадив би Порошенко, та
тих, хто і при його каденції продовжує розкрадати, у тому числі оборонний
сектор країни. Знову ж таки, нема часу прикладів більш ніж достатньо (Порошенко, Медведчук, Ахметов,
Свинарчуки, Резніков…).
Свавілля влади продовжується, а завдяки безкарності стає все гіршим. Це
відчуває, але нажаль не розуміє майже кожен громадянин України.
Як що не імпічмент, то згідно
закону трибунал. Оскільки йде війна!
Поясніть мені будь ласка, на якій взагалі підставі
Володимир Зеленський продовжив свою каденцію? Хто наділив його повноваженнями?
Сам себе…? Прикрившись війною, та 105 статтею? Невже мало фактів і це не є зловживання
та узурпацією влади?!
Наслідки, правління Зеленського ми спостерігаємо зараз
у всій країні. Як ми бачимо ситуація стає
дедалі гіршою, вже не кажу за те, що б вирішилась у нашу користь. Зазначу лише
декілька, знову ж таки загальновідомих, а може і черговий раз доведу до відома структур, які нібито про них не знають і як вони пишуть не мають доказів, або взагалі
не працюють.
1 Як я зазначав у попередніх зверненнях безпідставне
звільнення генерала Залужного.
На цьому пункті зупинятися не буду, звернення і так
велике. Приведу лише одне з багатьох відео, яке мені недавно попалося у відкритому доступі, де
детально розбирається і тема с Залужним, і Зеленьскім, і Єрмаком, і іншими.
Відео
з YouTube : Раздрай в ОПе
Ермака / Сырского готовят к увольнению / Понадобился козел отпущения // №750
Юрий Швец
На цей час відео 1,6 млн переглядів за 3 міс. А
де результат? Всі все знають, проте чомусь у СБУ, ДБР, прокуратури та інших
державних установ підпорядкованих (напряму, чи через вертикаль влади)
Зеленському, нема доказів про злочини Зеленського.
Перейду до другого.
2 Подовження воєнного стану замість введення стану
війни.
Як відомо з офіційних джерел Офіційне інтернет-представництво Президента
Україниhttps://www.president.gov.ua/president/biografiya
«Зеленський 21 квітня 2019 року був обраний
Президентом України на чергових виборах. 20 травня склав присягу перед народом
України як Глава держави.»
Таким чином п’ятирічний термін президентства Володимира Зеленського
офіційно закінчився 20 травня 2024 року.
Але,
через воєнний стан в Україні, вибори не можуть бути проведені. Проте
воєнний стан в Україні було введено 24 лютого 2022 року і постійно
продовжується Зеленським. Оскільки саме воєнний стан дає йому змогу лишатися
при владі спираючись на зокрема ст. 19 Закону Про
правовий режим воєнного стану... | від 12.05.2015 № 389-VIII та Стаття
106. п. 20 Конституції.
Можливо саме тому
він підписує все нові укази про продовження саме військового стану:
УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 — Офіційне інтернет-представництво Президента
України .
Але важливо
наголосити на тому, що введення воєнного стану не призупиняє
конституційні терміни президентства.
Конституція України | від 28.06.1996 № 254к/96-ВР
«Стаття 85. До
повноважень Верховної Ради України належить:…. 9) оголошення за поданням
Президента України стану війни і укладення миру, схвалення
рішення Президента України про використання Збройних Сил України та інших
військових формувань у разі збройної агресії проти України;
та «Стаття
106. Президент України:… 19) вносить до Верховної Ради України
подання про оголошення стану війни та у разі збройної агресії проти України
приймає рішення про використання Збройних Сил України та інших утворених відповідно
до законів України військових формувань;»
Але я так і не знайшов, керуючись якими законами було
подовжено військовий стан? І які саме були законні підстави оголошувати саме
військовий стан, замість стану війни?
Тобто
чому Президент скористався саме 106 ст. п19, а не Стаття 85 п. 9 Конституція України | від
28.06.1996 № 254к/96-ВР? Оголосив військовий стан, замість
стану війни.
Проте находив інформацію, що таке подовження
взагалі не передбачене і потрібно оголошувати стан війни. При якому рішення
повинні приймати військові, як це і логічно, бо іде війна вже близько двох років, нас
бомблять, руйнується інфраструктура, гинуть люди. То може приймати рішення
повинні можливо саме ті військові, які дали відсіч в перші дні війни? Зокрема
генерал Залужний. А не офшорний герой 111 ККУ вагнергейту який «трижди ухилянт –
Бо не втік,» з офісом Єрмака.
Як що війна, чому
і досі у керма держави не військові, а «потужні» менеджери з офісу 95 кварталу
і подібним, та люди пов’язані з
Ахметовим? Скільки вони будуть ще з нас тужитись? Яких, як я розумію, не було
би при оголошенні стану війни. Тоді влада перейшла би від корумпованої, бездіяльної
і не ефективної Верховної ради і Президента, к військовим.
Дійсно, шахраї, «потужно» тримаючись за владу вже
більше як 5 років, як я пам’ятаю не зробили нічого хорошого, нічого, що обіцяли,
(у тому числі не посадили корупціонерів які ще до війни обікрали військових та
знищили нашу обороноздатність.
І нажаль це не мої вигадки, чи вороже ІПСО. Про це
постійно розповідають дійсно патріотичні чесні українські блогери.
Ось навмання декілька лише останніх прикладів, яких безліч:
Відео
з YouTube: Cкандальні
звільнення на CТАВЦІ і АТАКИ на АЕС / Знайшли нардепа Дмитрука | Є ПИТАННЯ
Відео з YouTube: Як Зеленський захищає Татарова: повна збірка цитат
з 2020-го / MokRec №207
Всі вже забули гасло «відрубані руки Свинарчуків»? Це
теж для СБУ, прокуратури, поліції не доказ? Не бачили? Не чули?
Проте, як я розумію, з’явилися вже нові «схеми» - зручний владі військовий стан, замість стану
війни. Гібридний стан, коли одні продовжують вмирати, поки інші красти, у том
числі, як я розумію у військових.
Ще раз підкреслюю, таке продовження не законне, і це
не тільки моя думка. Ось наприклад:
відео «В чому різниця між воєнним
станом і станом війни | Адвокат Ростислав Кравець - YouTube»
Я звісно не згадував би це відео, навіть
як що у ньому адвокат. Намагаюся
перевіряти всю інформацію. Чому це не робить СБУ, та інші державні структури, і
у них, як вони пишуть «нема доказів»? Не відомо. Може у них і інтернет не
працює? Зайшли би на офіційний сайт Ради за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80#top і на власні очі
побачили-би те, про що йде мова у цьому і багато інших відео. А саме друга
хвилина відео повністю збігається з офіційними джерелами. Подивіться будь
ласка: Конституція України: Стаття 106. Президент
України: п. «20) приймає
відповідно до закону рішення про загальну або часткову мобілізацію та введення
воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях у разі загрози
нападу, небезпеки державній незалежності України;»
Далі адвокат, і я з ним згоден, задає риторичне питання –
«у нас зараз загроза нападу, чи безпосередня військова
агресія». - Та в нас вже більше двох років війна іде! А не загроза
нападу.
Тобто вводити військовий стан потрібно було, згідно 20
ст. Конституції до початку повномасштабного вторгнення – у разі загрози. Саме тоді, коли Зеленський намагався
заспокоїти, а по факту відволікти увагу від загрози ігноруючи попередження про
втягнення не тільки від українських, але і спецслужб наших закордонних
союзників. Але хто зараз пам’ятає про його тези травневих шашликів? СБУ? – так
у них нема доказів.
Далі не буду цитувати та переказувати відео, там Кравець пояснює чому у нас оголошений саме військовий
стан, а не стан війни. Кому цікаво знайдуть подивляться. У двох словах –
міжнародна політика, «гроші, нічого особистого».
Наступне відео: TikTok - Make Your DayTikTok - Make Your Day
взагалі, наглядно, з посиланнями на Конституцію України, а саме, Стаття 7.
Припинення та скасування воєнного стану показує, що військовий стан не можна було
продовжувати.
Цитую Конституцію Ст.7 «1. Воєнний стан на всій території
України або в окремих її місцевостях припиняється після закінчення строку,
на який його було введено.»
А введено його було ще на початку війни 24 лютого 2022
року, і всього-на-всього на 30 днів. Тобто він вже давно скінчився і
продовжувати його згідно Конституції не мали права. Після того як він закінчився
він повинен був бути припинений (та у випадку війни перейти у військовий стан),
а не продовжений.
І я думаю, як що влада не впоралась, дискредитувала себе
ще до війни, і продовжує робити низьку помилок, а вірогідно і злочинів, то логічно
і справедливо, щоб вона згідно з законом, пішла у відставку, перед цим
об’явивши стан війни, та передавши владу військовим.
Це лише 2 популярні приклади, які наглядно демонструють
як некомпетентність влади, так і незаконність дій яка направлена не на те, щоб
захистити народ, а на те, щоб лишитися у годівниці влади. Є багато інших
прикладів. Але не буду тут їх розбирати.
Тепер перейдемо до Верховної ради, бо Зеленський, може
сам по собі, чудовий хлопець, видатний актор, просто занадто любить і цінує
славу та гроші, замість життя українців. Нагадаю, хоча мені тепер має бути
соромно, але я за нього голосував, тому певною мірою як і багато хто з
українців відчуваю відповідальність.
Окрім Зеленського у нас є ще і Верховна рада, як що не
помиляюся більшість з якої це так звані «Слуги народу», тобто ті, хто був у
партії Зеленського, тому не дивно, що його Рада не змогла організувати йому
імпічмент.
А тепер вже запізно. Бо як відомо Стаття 77. Чергові
вибори до Верховної Ради України відбуваються в останню неділю жовтня п'ятого
року повноважень Верховної Ради України. І всі максимальні строки їх дій, як що
враховувати що подовження військового стану неможливе і протизаконне, мали б
закінчитися у серпні. Тобто минулого місяця.
Таким чином по закону, як що Верховна Рада не легітимна,
вони вже не мають права проводити процедуру імпічментам. Вони повинні
розпуститися, а Зеленський повинен постати перед судом, як і його попередники
Порошенко, Янукович. Як що цього не станеться, то система так і не зміниться, і
будуть продовжувати красти безкарно, а пересічним українцям доведеться не
тільки сидіти без електроструму, та гинути під завалами власних осель, але і
дійсно воювати до останнього українця.
Вважаю що, все ж таки, треба негайно відсторонити
Зеленського, поки він до
кінця не загнав на пару з Путіним український народ і не накоїв горя ще більше.
Як бачимо, як я і попереджав ще до відставки він і Залужного відсторонив, і
владу узурпував, і війна не відомо коли закінчиться, бо йому це на руку. Тому
далі може буте ще гірше.
Тепер вже і відсторонити його за процедурою імпічменту
вже не можливо, оскільки і Верховна рада втратила свою легітимність, тому що
також не має права лишатися після закінчення військового стану, який нема
причин і найголовніше механізмів продовження. Згідно закону, з огляду на те, що Україна перебуває у стані збройного конфлікту,
виникає необхідність у встановленні стану війни та проведенні відповідних
юридичних процедур стосовно осіб, яким інкримінують державну зраду,
зокрема, президенту Зеленському.
Прошу.
1 Відсторонити корумповану
незаконну та некомпетентну владу від управління країною.
згідно законодавства, зокрема 102, та 111 ст.
Конституції України, та загальновідомих фактів (у тому числі викладених з
посиланнями у цьому зверненні), відсторонити Президента Зеленського від
виконання його обов’язків, разом з його офісом та його Радою.
Після відсторонення Зеленського, як доречи і
Порошенко, і Януковича повинне бути на лаві підсудних, або стратити згідно
військового трибуналу, щоб не встиг втекти як попередники, та наступникам буде
урок.
Але це пропозиція. Звісно розглядати її повинні
військові, а можливо і родичі загиблих постраждалих від некомпетентності Володимира
Зеленського. Я лише вимагаю дотримуватись закону, та правосуддя, а не так як у
нас «ті самі граблі», вже не один десяток років: крадуть та тікають, на крові заробляють, покарання
не мають.
2 Оголосити стан війни,
замість військового стану.
Оскільки у країні йде війна, керуючись здоровим
глуздом та статтею 85 Конституції України п. 9 оголосити стан війни. Оскільки
згідно з Конституцією оголошення стану війни
належить до повноважень Верховної Ради України. Яка, як я розумію, вже
втратила свою легітимність і «тримається» лише на незаконних продовженнях
воєнного стану, знайти інші законні механізми оголошення саме стану війни.
Нажаль я не юрист, але сподіваюся хоч хтось у країні
лишився грамотний, кому не байдуже життя українців та доля Батьківщини, тому
розглянути законні варіанти, або призначення тимчасового уряду, або примушення
Раду та Зеленського до розпуску Ради та його арешту, або оголосити стан війни,
як що це можливе, через проведення референдуму, тощо...
3 Згідно з ст. 40 Конституції України, ст. 7 ЗАКОНу УКРАЇНИ Про звернення громадян
та ст.
18. ЗАКОНу УКРАЇНИ Про звернення громадян дати мені обґрунтовані відповіді на
питання які я підіймав у всіх трьох зверненнях, але так і не отримав
повноцінної аргументованої відповіді.
4 Працездатність державних установ.
Розібратися, можливо відкрити кримінальні
справи на підставі бездіяльності державних установ. Зокрема Стаття
303. Рішення, дії чи бездіяльність слідчого,…| Protocol , статті 169 КПК України, статті 214 КПК України та ін… Якщо СБУ, поліція,
прокуратура, ДБР і подібні відкрито розписалися у своїй неспроможності, а інші
НАБУ, як що не помиляюся, взагалі не дали відповіді, доцільно відправити це звернення військовим та міжнародним
організаціям.
5 Сприяти вирішенню цих проблем. Встановлення закону,
порядку, у тому числі спрямовані на закінчення війни та благополуччя
українського народу.
Можливо
як що це звернення попаде до рук небайдужих освідченнях громадян, прошу зробити
що в ваших силах, заради нашої з вами безпеки. Може допомогти розповсюдити це
звернення, може Ви напишете краще, може перекладете і відправите до інших
країн, або зможете зробити щось вагоміше у боротьбі за законність та наші
права, бо як бачимо надії на державні інституції корумпованої України все
менше.
І
головне те, що потрібно зрозуміти Зеленський
це не Україна. І допомога Зеленському, чи Єрмаку, це нажаль не допомога Україні. Я хочу щоб це
зрозуміли не тільки зомбовані марафоном Зеленського, але і всі українці, та
наші міжнародні союзники. Які думають що в Україні так само підтримують Зеленського,
який і досі себе, вважає легітимним, хоча по закону повинен сидіти з Порошенко,
Ахметовим і Путіним, як що не в Україні, то в Гагскому суді на лаві підсудних,
за злочини скоєні проти народу України.
Додатки
1
Відкрите звернення громадянина України від 5.2.2024.docx (google.com)
2
Відкрите звернення громадянина України від .docx - Google Документы
Посилання
на додатки та відповіді на звернення.
Дата 11.09.2024
Болгарчук
Р. Ю.
[B1]Стаття 52. Додаткові заходи здійснення фінансового контролю
1. У разі відкриття суб’єктом
декларування або членом його сім’ї валютного рахунка в установі
банку-нерезидента відповідний суб’єкт декларування зобов’язаний у
двадцятиденний строк письмово повідомити про це Національне агентство у встановленому
ним порядку, із зазначенням номера рахунка і місцезнаходження
банку-нерезидента.
[B2]Відповідно
до статті 366-1 КК України подання суб’єктом декларування завідомо
недостовірних відомостей у декларації, передбаченої Законом, караються штрафом
від двох тисяч п’ятисот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян або громадськими роботами на строк від ста п’ятдесяти до двохсот
сорока годин, або позбавленням волі на строк до двох років, з позбавленням
права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох
років.
Відповідальність
за цією статтею за подання суб’єктом декларування завідомо недостовірних
відомостей у декларації стосовно майна або іншого об’єкта декларування, що має
вартість, настає у випадку, якщо такі відомості відрізняються від достовірних
на суму понад 250 прожиткових мінімумів для працездатних осіб.
[B3]Стаття
102. Президент України є главою держави і виступає від її імені.
Президент України є гарантом
державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання
Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
[B4]Стаття 22. Обов’язки громадян щодо мобілізаційної підготовки та
мобілізації
1. Громадяни зобов’язані:
з’являтися за викликом до територіального
центру комплектування та соціальної підтримки у строк та місце, зазначені в
повістці
[B5]Глава 19. Загальні положення досудового
розслідування
Стаття 214. Початок
досудового розслідування
1. Слідчий, дізнавач, прокурор
невідкладно, але не пізніше 24 годин після подання заяви, повідомлення про
вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з
будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального
правопорушення, зобов’язаний внести відповідні відомості до Єдиного реєстру досудових
розслідувань, розпочати розслідування та через 24 години з моменту внесення
таких відомостей надати заявнику витяг з Єдиного реєстру досудових
розслідувань. Слідчий, який здійснюватиме досудове розслідування, визначається
керівником органу досудового розслідування, а дізнавач - керівником органу
дізнання, а в разі відсутності підрозділу дізнання - керівником органу
досудового розслідування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий